Allmänt

Finska skryllor

Jag har sett ganska många som använder sig av den här modellen på skrylla men inte fått tag på mannen som tillverkar/säljer dom. Men så till slut så ordnade det sig och nu har dom alltså trillat in. Förra säsongen köpte jag en skrylla av märket Kinetic som jag varit nöjd med, men tyvärr så höll inte axelremmarna. Det kan vara handhavandefel från min sida då jag haft isborret hängandes i den ena remmen på sidan. Jag gjorde ett par försök att sy ihop skiten men det blev inte bra, litar heller inte riktigt på mina kunskaper med nål och tråd. Nu hoppas jag att de här ska hålla bättre, dessutom har jag lärt mig att inte hänga isborret i axelremmen. Blå och grön skryllaDom känns gedigna och välgjorda med vaddering i ryggen för bättre komfort vilket det inte finns på min Kinetic-skrylla. Storleksmässigt så är dom i samma storlek som min Kinetic eller en RT-skrylla. Återstår bara att ordna med spöförvaring. Eventuellt kanske jag monterar en mindre hink inuti samt lite annat tingel tangel som kan vara kul/bra att ha.Grön skrylla// A.N.M

11 thoughts on “Finska skryllor

Kommentera

